Pijnreducerende massage aan huis2017-12-10T21:14:44+00:00

Minder klachten door pijnreducerende massage

Heeft u pijnlijke spieren en/of gewrichten? Of bent u Reuma of Fibromyalgie patiënt? De pijnreducerende massage is een aanrader om uw pijn te verminderen. Dat kan al in 30 tot 60 minuten! Deze massage is óók zeer geschikt als u last hebt van chronische pijn, zowel lichamelijk als emotioneel.

Pijnreducerende massage aan huis | Massagepraktijk ontspanning Alphen aan den Rijn

Tijdens de pijnreducerende massage maak ik gebruik van verschillende technieken zoals holistisch pulseren, spierbewegingen en wrijvingen zonder olie. Hierdoor wordt een zeer diepgaande ontspanningstoestand bereikt die het zelfhelende vermogen van het lichaam én zenuwstelsel stimuleert en versterkt. Het doeltreffende effect van deze massage is daardoor verrassend en ongelofelijk prettig.

De pijnreducerende massage heeft zijn kracht bewezen bij verschillende klanten met chronische rugklachten en SOLK klachten.

KENNISMAKINGSMASSAGE

3547,-
  • Inclusief GRATIS intake
    Kennismakingsaanbieding is alleen voor nieuwe klanten.
  • Inclusief 45 minuten massage
    45 minuten = 45 minuten massagetijd!
In Alphen a/d Rijn komen wij naar u toe zonder reiskostenvergoeding, exclusief parkeerkosten.
Tot 15 km reisafstand vragen wij € 0,75 ct. per kilometer.
Tussen 15 – 25 km rekenen wij € 1,25 per kilometer.

Direct uw massage boeken?

U kunt direct gebruik maken van onze massagediensten door online uw reservering te plaatsen.
De betaling mag u direct via Mollie/ i-Deal betalen. Ook kunt u na de massage per pin of á contant voldoen.

Massage aan huis | Massagepraktijk Ontspanning
Laden...